Muffiny z ovesných vloček, banánů a jablek


Přeji krásný podzimní den. 🍁

Co si budeme nalhávat. Spousta lidí rádo sladké, ne? A co takhle mlsat zdravě?
Dnes mám pro vás recept na zdravé muffiny.


Na 12 porcí budete potřebovat:

  • 2 větší banány
  • 2 větší jablka
  • 400 g ovesných vloček
  • 2 lžíce kakaa
  • 3 vejce
  • 5 lžic medu nebo javorového sirupu
Na ozdobu:
  • 250 g měkkého tvarohu
  • 12 koleček banánu
  • 6 měsíčků pomeranče rozkrojených napůl
(Vlastně to můžete ozdobit jakýmkoliv ovocem, co máte doma. 😉)


Postup:
Banány oloupeme a v míse rozmačkáme. Z jablek odstraníme jádřince a nastrouháme je nahrubo i se slupkou. Přidáme k banánům a dobře promícháme s ovesnými vločkami, kakaem, vejci a medem. Plníme do košíčků na muffiny a pečeme ve vyhřáté troubě na 175 °C cca 15 minut.
Vychladlé zdobíme tvarohem a ovocem.

Dobrou chuť.



4 komentářů:

  1. Já mám problém s javorovým sirupem, nějak mi nechutná. Pro mě je to taková podivná chuť. Ale s medem to určitě vyzkouším, vypadá to výborně.
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme rád něco jiného. Pamatuji si, že po javorovém sirupu chutnala ta velká lízátka z kolotočů. :D :)

      Vymazat
  2. Recept vypadá výborně určitě zkusím :)
    https://karolfromprague.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat