Recenze: Fotosešit Saal Digital

Hezký den přeji!

Tahle spolupráce vznikla čistě náhodně, kdy jsem projížděla instagram a vykoukla na mě nabídka fotosešitu za recenzi.


Saal Digital je německá společnost, která je na našem trhu už nějakou tu dobu a snaží se zde prorazit s kvalitními produkty, rychlím vyřízením a také nabízí program pro zpracování fotografií, který zvládne i malé dítě.
Pro svůj fotosešit jsem zvolila formát 21x30cm na šířku.
Některé fotografie byly lehce poupravené, ale většina z nich byla bez úprav.
Nejdříve jsem nevěděla, jaké téma si pro fotosešit vybrat, ale nakonec mi přítel poradil, ať ho nechám udělat se zvířaty, protože těch mám stejně nafoceno nejvíce.

Kvalita fotografií je moc krásná a odpovídá barvám tak, jak jsou uloženy v počítači. Zpracování sešitu je opravdu profesionální a určitě to nebyla moje poslední objednávka. Jen mě trochu mrzí, že jsou listy už od otevření lehce zvlněné.
Člověk, který si ho chce prohlédnout, si toho ale na první pohled nevšimne.

Takže za mě můžu fotosešit od Saal Digital doporučit. Ať už potřebujete rychlí dárek nebo jen chcete mít doma nějakou vzpomínku na výlet nebo dovolenou a nechcete vytvářet fotoknihu, která je poměrně o něco dražší.






Jejich produkty si můžete prohlédnout zde.


4 komentářů:

  1. Ahoj, můžu poprosit o tvůj email, ať ti můžu napsat ohledně těch knížek? :) Děkuji.

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádhera, jak fotky tak i samotný sešit, jen nevím, zda bych takový sešit chtěla s fotkami třeba z dovolené. :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já bych asi taky nezvolila sešit, na dovolenou bych spíše volila fotoknihu. :)

      Vymazat